Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Beste leden van Groei & Bloei, afd. Heerhugowaard,

In de Nieuwsflits van 12 maart, waarin u werd uitgenodigd tot het bijwonen van onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering met aansluitend de presentatie van dhr. Ger Molenaar, is helaas vergeten om de datum te vermelden.

Zoals al jaren gebruikelijk, worden onze avonden gehouden op de derde avond van de maand, dus zien wij u graag op:

dinsdagavond 19 maart a.s. in Centrum 31, ingang Basiusstraat te Heerhugowaard.

Aanvang: 20.00 uur. Zaal open:19.30 uur.

Afd. Hoorn organiseert op 13 april a.s. de Plantjesmarkt Risdam

Zie bericht:

Beste leden van Groei en Bloei!

Ook afgelopen jaar was de plantjesmarkt weer een geweldig succes. De planten en zaden wisselden massaal van eigenaar, dus gaan we dit jaar opnieuw de plantjesmarkt organiseren i.s.m. Buurtgroep ‘’Risdam-Noord Groen’’.

De plantjesmarkt  vindt plaats op zaterdag 13 april van 10.30 tot 13.00 uur op het pleintje voor Wijkcentrum De Cogge (Akkerwinde 44, 1689 NT Zwaag).

Hierbij zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd om de markt te bezoeken en natuurlijk bijzondere planten op de kop te tikken voor een mooi prijsje. Iedereen is welkom!

Maar we hebben natuurlijk ook leden nodig die planten aan willen bieden.
Zorgen jullie weer voor aanvoer van tuinplanten, die voor een zacht prijsje van eigenaar kunnen wisselen? Dan wordt het ook dit jaar weer een evenement waar we met z’n allen blij van worden. Weet je misschien niet-leden, die ook leuke planten kunnen aanbieden? Tip hen dan ook, want we kunnen zeker nog meer planten verkopen dan we afgelopen jaar deden.

Reserveer nu ruimte op deze markt zodat jij jouw planten kunt uitstallen. De diepte van de uitstalling is 1,5 à 2 meter. Geef aan welke breedte (1, 2 of 3 meter, of welke ruimte dan ook) jij nodig hebt. Laat dat weten uiterlijk vóór 8 april via groeibloeihoorn.voorzitter@gmail.com dan ben je zeker van ruimte.

Als jij plantjes aan de man komt brengen, dan word je verwacht vanaf ca. 09.30 uur, zodat alles tiptop klaar staat als de eerste klanten komen. We beginnen de markt stipt om 10.30 uur.

Wij hopen jouw aanmelding als deelnemer te ontvangen. Zet in de e-mail naar groeibloeihoorn.voorzitter(at)gmail.com jouw voor- en achternaam, e-mailadres én telefoonnummer. Vergeet niet de breedte van de door jou gewenste ruimte op te geven.

Tot zaterdag 13 april!

Dick van Kleinwee (voorzitter Groei & Bloei Hoorn e.o.) en Ted van der Bruggen (voorzitter Stichting 'Risdam-Noord Groen' )

Paasworkshop 12 maart j.l.

Afgelopen dinsdagavond namen 15 dames deel aan deze workshop in Centrum 31.

Door het gebruik van verschillende voorjaarsmaterialen werden er weer mooie creaties gemaakt.

Hierbij een kleine impressie van enkele stukken.

Onze adverteerders: